0800 30 22 44

8:00 - 21:00. Безкоштовно

Правила участі у бонусній Програмі лояльності «Морквинки»

Редакція від 01.12.2021

Дані Правила для прийняття участі в бонусній Програмі лояльності «Морквинки» (далі — «Правила») визначають і встановлюють офіційні умови для участі в бонусній Програмі «Морквинки» (далі — «Програма»), які встановлюють період, умови, а також порядок участі в програмі. У створення справжніх правил покладено Цивільний кодекс України, Закон України «Про інформацію», Закон України «Про захист персональних даних», а також інші нормативно-правові акти України та внутрішні положення ТОВ «МІС-Cервіс»

  1. Визначення термінів Правил участі в Програмі лояльності
    • «Організатор» Програми — ООО «МІС-Cервіс», 49100, м. Дніпро, пр.Героїв, д. 11Л, каб. 321.
    • «Програма» — це програма лояльності на apteka24.ua, що передбачає використання бонусів, метою якої визначається заохочення постійних покупців, яким надаються спеціальні умови для придбання товарів на сайті apteka24.ua.
    • «Учасник» Програми — брати участь в Програмі можуть тільки дієздатні фізичні особи, які досягли повноліття. Для того, щоб взяти участь у Програмі, Учасник надає свою згоду наступним чином: реєструючись або здійснюючи покупки на сайті apteka24.ua відповідно до чинних Правил. Участь такої особи має бути підтверджена Організатором.
    • «Обліковий запис за номером мобільного телефону» (обліковий запис по НМТ) — обліковий запис Учасника в інформаційній системі Організатора, що є віртуальним. В системі номер облікового запису завжди відповідає українському номеру мобільного телефону Учасника.
    • «Кешбек» — це бонуси, які повертаються на «Рахунок» Учасника в рамках програми лояльності «Морквинки» за покупки на сайті apteka24.ua. Також бонуси нараховуються у вигляді заохочення за додаткові активності в рамках програми лояльності «Морквинки», передбачені Організатором. Бонуси «Кешбек» активуються для списання на 15-ий день після того, як будуть нараховані.
    • «Купони» — так називаються спеціалізовані особисті промо-пропозиції для учасників програми лояльності «Морквинки» з обмеженим терміном дії і які є додатковим заохоченням. Купони можуть бути надані Учаснику як у вигляді автоматичних нарахувань на його особистий рахунок, так і у вигляді спеціальних текстових кодів. У першому випадку, якщо купон є автоматичним нарахуванням на рахунок Учасника, то він активується відразу ж після того, як Учасник виконає умови, необхідні для його списання. У другому випадку, коли купон надається у вигляді текстового коду, Учаснику, щоб скористатися даним купоном, необхідно ввести текстовий код у момент оформлення замовлення на сайті apteka24.ua в процесі здійснення покупки.
    • «Рахунок» — в інформаційній системі Організатора є сукупністю даних про процес нарахування і списання бонусів згідно з обліковим записом Учасника.
    • «Заохочення» — так називається можливість Учасника використовувати Бонуси у якості знижки підчас придбання товарів (крім деяких обмежень на покупку товарів, встановлених Організатором) на сайті apteka24.ua відповідно до даних Правил Програми. До заохочень відносяться: бонуси, купони та подарунки, передбачені організаторами програми.
    • «Транзакція» — це операція, що проводиться Учасником і в результаті якої відбувається нарахування або ж списання Бонусів з Рахунку в інформаційній системі Організатора.
    • «Канали комунікації Програми» — такими каналами є безпосередньо сайт apteka24.ua, гаряча лінія 0800302244 та інші засоби комунікації, які застосовуються для контакту та комунікації між Учасником та Організатором.
  2. Загальні положення Програми лояльності
    1. Програму лояльності «Морквинки» необхідно вважати договором приєднання, який потрібно трактувати згідно зі статтею 634 Цивільного кодексу України.
    2. Програма лояльності не є азартною грою або іншою послугою у сфері грального бізнесу.
    3. Програма лояльності «Морквинки» діє виключно тільки на офіційному сайті — apteka24.ua.
  3. Умови, необхідні для участі в Програмі лояльності
    1. Учасником Програми лояльності може стати тільки фізична особа, яка зареєструвалася на сайті apteka24.ua, обов'язково вказала номер свого мобільного телефону від українського GSM-оператора та/або здійснила покупку товарів на сайті apteka24.ua незалежно від суми оплати. Всі дії повинні бути здійснені відповідно до умов чинних Правил.
    2. Програма може бути використана виключно фізичними особами, які досягли повноліття. Бонуси Програми заборонено продавати, за них неможливо отримати компенсацію у вигляді грошових коштів, а також їх неможливо відчужувати ніяким іншим способом.
    3. Юридичні особи жодним чином не можуть брати участь у Програмі.
    4. Основним ідентифікатором Учасника Програми в інформаційній системі Організатора є віртуальний обліковий запис, що відповідає номеру мобільного телефону Учасника від українського GSM-оператора (обліковий запис по НМТ).
    5. Інформацію про умови Програми можна отримати на сайті apteka24.ua або через Канали комунікації Програми.
    6. Датою початку участі в Програмі є дата активації облікового запису за номером мобільного телефону в інформаційній системі Організатора Учасником Програми згідно з цими Правилами.
    7. Обліковий запис у Програмі лояльності «Морквинки», який створено відповідно до номера мобільного телефону Учасника, у якості ідентифікатора Учасника Програми в системі Організатора дійсний тільки протягом терміну дії Програми.
    8. Обліковий запис Учасника за номером мобільного телефону можна заблокувати при необхідності в наступних випадках: при втраті мобільного телефону, при втраті sim-карти, а також з причини пошкодження sim-карти. Для блокування, а також для її розблокування Учаснику необхідно звернутися до Організатора Програми на електронну пошту info@apteka24.ua або ж зателефонувати на гарячу лінію за номером 0800302244 з відповідним зверненням. Учаснику потрібно вказати своє прізвище та ім'я, номер мобільного телефону, причину блокування облікового запису по НМТ, а також пройти ідентифікацію особи відповідно до одного із запропонованих співробітником компанії «Apteka24.ua» способом.
    9. Для розблокування облікового запису за номером мобільного телефону необхідно звернутися до Організатора Програми на електронну пошту info@apteka24.ua з відповідною заявкою на розблокування облікового запису по НМТ. Розблокування можливо тільки тоді, коли інформаційні дані фізичної особи (ПІБ, дата народження, номер мобільного телефону), що подає заявку на розблокування, збігаються з даними, які були вказані Учасником при реєстрації в інформаційній системі Програми.
    10. Організатор Програми після зняття блокування облікового запису не несе відповідальності за всі операції, які проводилися на рахунку до моменту блокування облікового запису.
    11. У разі зміни номера мобільного телефону Учаснику необхідно звернутися до Організатора Програми на електронну пошту info@apteka24.ua з відповідним зверненням. Для того, щоб змінити номер облікового запису, потрібно вказати колишній номер телефону, а також новий номер мобільного телефону. При цьому в інформаційній системі Організатора для даного Учасника дезактивується попередній обліковий запис за колишнім номером мобільного телефону та активується новий обліковий запис за новим номером мобільного телефону. Обов'язково відбувається відповідне збереження стану рахунку.
    12. У тому випадку, якщо Учасник несвоєчасно проінформував Організатора про те, що він змінив номер мобільного телефону, Організатор Програми не несе відповідальності за всі ті операції, які могли проводитися на рахунку Учасника до надходження відповідного інформування про зміну номера телефону.
  4. Обов'язки і права Організатора Програми лояльності
    1. Організатор залишає за собою абсолютне право в будь-який момент припинити Програму, скасувати або ж змінити умови Програми. При закритті Програми всі Бонуси, які встиг набрати учасник, можуть бути використані ним протягом 30 (тридцяти) календарних днів після розміщення відповідного оголошення на сайті про те, що програма закривається.
    2. Організатор в будь-який момент має право відмовити клієнту в активації облікового запису за його номером мобільного телефону, видалити або ж припинити дію облікового запису при наступних обставинах, які можуть бути ширше зазначених:
      • використання або спроба використання облікового запису тим способом, який не передбачений умовами Програми;
      • при виникненні будь-якої обґрунтованої підозри в тому, що Учасник вчиняє зловживання щодо своєї участі в Програмі;
      • якщо Учасник не проводить ніяких операцій на своєму обліковому записі протягом 36 місяців;
      • будь-які інші вагомі обставини, які Організатор може вважати значущими для відмови в активації або для припинення активності облікового запису.
    3. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, які можуть виникати в результаті подібних дій.
    4. Організатор має право списувати з рахунку Учасника Програми Бонуси, нарахування яких було помилковим у зв'язку з неправильною роботою ПО (програмного забезпечення): наприклад, якщо Бонуси були нараховані в зв'язку з покупкою, яка була скасована, або в разі повернення товару, а також тоді, коли Учасник буде викритий в шахрайстві і/або зробить недобросовісні дії з Обліковим записом або зі своїм бонусним балансом.
  5. Процедура реєстрації в програмі
    1. Реєстрація в Програмі здійснюється наступним чином: покупець, стаючи Учасником Програми, реєструється за номером мобільного телефону або ж робить покупку на сайті apteka24.ua. Сума покупки може бути будь-якою.
    2. Після реєстрації та після того, як відбудеться передача даних про покупку клієнта в інформаційну систему Організатора, для клієнта активується обліковий запис за номером мобільного телефону.
  6. Як відбувається нарахування бонусних заохочень
    1. Перед тим, як Учасник проведе будь-яку транзакцію для оплати товарів, він повинен вказати особистий мобільний номер. Після цього відбувається нарахування бонусного заохочення через інформаційну систему Організатора на рахунок Учасника.
    2. Існують спеціальні бонуси, які можуть бути нараховані Учаснику Організатором при проведенні рекламних кампаній, спеціальних акцій і пропозицій від Програми. Такі бонусні нарахування відрізняються обмеженим терміном дії, який відповідає термінам, в період яких здійснюється акція. Після того, як акція буде закінчена, дані бонуси зникають з рахунку Учасника та більше він не зможе ними скористатися.
    3. Бонуси будуть анульовані в тому випадку, якщо відбувається повернення раніше придбаного товару, за покупку якого були нараховані бонуси. Якщо товар підлягає процедурі обміну, то бонуси, нараховані за його придбання, анулюються і нараховуються на той товар, який купується. Обмін і повернення товару може бути проведений тільки в рамках норм, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».
    4. Призупинення повернення грошових коштів може бути проведено Організатором в тому випадку, якщо в результаті проведення транзакції у Учасника виникає негативний баланс на бонусному рахунку. Це призводить до того, що період розгляду заяви подовжується на 14 календарних днів. Якщо виникає негативний баланс на бонусному рахунку Учасника, то Учасник повинен компенсувати розмір наданої знижки в грошовому еквіваленті.
    5. Нарахування бонусів за придбання товару на сайті apteka24.ua, на який поширюються умови Програми лояльності, здійснюється після проведення оплати даної покупки. Бонуси активуються і стають можливими для списання на 15-ий день після оплати товару.
    6. При здійсненні покупки на сайті apteka24.ua Учасник повинен перевірити правильність зазначених деталей замовлення, а також номер свого мобільного телефону. При виникненні спірних питань для їх успішного вирішення Учасник повинен звернутися до представника Організатора, повідомивши йому номер замовлення і пред'явивши, в разі необхідності, оригінал фіскального чека.
    7. Організатор залишає за собою право внесення змін до умов нарахування Бонусів без повідомлення Учасників Програми.
    8. Бонуси можуть бути нараховані на рахунок Учасника Програми тільки за умови, що для цього існують всі необхідні технічні та/або інші можливості: є в наявності інтернет, немає перебою з електроенергією, правильно функціонує програмне забезпечення. Якщо дані умови не дотримані або їх дотримання неможливо для нарахування бонусів, то бонуси будуть нараховані на рахунок Учасника після того, як будуть відновлені всі необхідні можливості.
  7. Правила використання заохочень (бонусів)
    1. Бонуси стають доступними для використання після того, як були нараховані на бонусний рахунок Учасника, крім Бонусів, умови яких визначаються відповідною Акцією.
    2. Термін дії бонусів на бонусному рахунку Учасника становить 180 календарних днів з моменту їх активації, крім Бонусів, умови яких визначаються відповідною Акцією.
    3. Всі бонуси, накопичені Учасником на бонусному рахунку і доступні до списання, Учасник може використовувати для економії та оплати товарів у якості знижки, однак оплатити бонусами можна не більше 50% від вартості товару, який буде купуватися згідно з Програмою на сайті apteka24.ua (виняток становлять тільки обмеження на придбання товарів, встановлені Організатором).
    4. Оплата товарів шляхом списання бонусів (у разі, якщо є активовані бонуси на рахунку Учасника) можлива тільки тоді, коли Учасник пройде процедуру верифікації за номером мобільного телефону. Для цього Учаснику на його мобільний номер приходить або SMS-повідомлення, або Viber-повідомлення від альфа-імені apteka24.ua c чотиризначним кодом підтвердження, який необхідний для списання бонусів. Учасник вводить даний код в спеціальне поле форми, що з'являється в момент оформлення замовлення з використанням бонусів. Термін дії коду підтвердження — доба (24 години). Даний код може використовуватися тільки один раз.
    5. Учасник може використовувати Бонуси тільки тоді, коли для цього є всі необхідні технічні та/або інші умови: є в наявності інтернет-з'єднання, безперебійна електроенергія, коректно працює програмне забезпечення.
    6. Використання Бонусів з Рахунку Учасника у вигляді списання здійснюється наступним чином: 1 бонус умовно прирівнюється до 1 гривні знижки при купівлі товару за умовами Програми.
    7. Організатор залишає за собою право вносити зміни до переліку товарів, під час придбання яких Учасник може використовувати Бонуси, при цьому попереднє повідомлення Учасників не обов'язкове.
    8. Відповідно до кількості набраних бонусів на рахунку Учасника, Організатор надає Учаснику право отримати знижку при купівлі товару за заявленим умовам.
    9. Організатор Програми визначає і затверджує товари, купуючи які можна використовувати накопичені Бонуси.
    10. Бонуси можна використовувати як знижку (економію) до вартості товару, але не більше 50% від вартості товару, який купується в рамках і за умовою Програми.
    11. Бонуси не є і не можуть бути засобом платежу, не є еквівалентом будь-якого виду валюти або цінних паперів.
    12. Доступні до списання Бонуси, накопичені Учасником в рамках Програми, жодним чином не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і видані Учаснику готівковими коштами.
    13. Організатор Програми не несе відповідальності за сплату Учасником податків і виконання інших фінансових зобов'язань, пов'язаних з участю в Програмі. Всі оплати здійснюються Учасником Програми самостійно і власним коштом.
    14. Бонуси, які Учасник не використав протягом 180 днів з моменту активації і/або під час проведення Акції, анулюються і списуються з рахунку Учасника. Списання бонусних заохочень відбувається в хронологічному порядку, починаючи від дати їх активації.
    15. Організатор залишає за собою право внесення змін до умов списання Бонусів без повідомлення Учасників Програми.
  8. Наслідки порушення Учасником Правил Програми лояльності
    1. Організатор залишає за собою право перервати участь у Програмі будь-якого Учасника без повідомлення шляхом блокування облікового запису у випадках несумлінного використання облікового запису, якщо Учасник:
      • не дотримується чинних Правил участі;
      • надає недостовірні дані або дезінформацію;
      • бере участь у схемах шахрайства в рамках дії Програми.
    2. У разі викриття Учасника в порушеннях, зазначених пункті 8.1., його участь в Програмі припиняється, Обліковий запис блокується, а накопичена бонусна сума анулюється.
    3. У разі виникнення претензій, пов'язаних з блокуванням Облікового запису, припиненням участі в Програмі та анулюванням бонусних накопичень, для розблокування Облікового запису клієнт повинен подати заявку на електронну пошту info@apteka24.ua і пред'явити чеки на покупки, здійснені за допомогою його Облікового запису. Після розгляду претензії Організатор приймає рішення про можливість розблокування облікового запису.
  9. Інші умови
    1. Програма лояльності «Морквинки», що проводиться apteka24.ua, є довгостроковою.
    2. Правила Програми строго регулюються чинним законодавством України. При розрахунках з Учасником Організатор має право тимчасово відмовити Учаснику в нарахуванні та/або використанні Бонусів, але тільки в тому випадку, якщо на момент звернення Учасника щодо використання Бонусів, в Організатора відсутні технічні чи інші можливості для нарахування, активації або списання.

      Учасник погоджується з усіма приведеними правилами Програми, якщо він робить будь-яку активну дію на сайті apteka24.ua (наприклад реєстрація, покупка, залишення відгуку і т.д.)

    3. Організатор гарантує, що під час отримання, зберігання, обробки та використання отриманої від Учасника персональної інформації він буде дотримуватися положень Правил та норм чинного законодавства України. У зв'язку з цим Учасник підтверджує, що він ознайомився і повністю (тобто, однозначно) погодився з умовами Програми, будь-якими застереженнями щодо отримання, зберігання, обробки та використання інформації, зазначеними в Політиці конфіденційності та захисту персональних даних на сайті apteka24.ua.
    4. Беручи участь в Програмі, кожен Учасник надає однозначну згоду на використання його імені, прізвища, фотографії або інших матеріалів про нього з рекламною метою, у тому числі право публікації його імені і фотографії у засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, без обмеження території і строків такого використання. Таке використання не оплачується Організатором або будь-якими третіми особами.
    5. Учасник Програми надає однозначну згоду на те, що всі дані, в тому числі персональні, і дані про зроблені Учасником покупки можуть бути отримані, збережені, оброблені та використані Організатором та іншими уповноваженими Організатором організаціями та третіми особами без обмеження по терміну і території, в тому числі і за межами України, з метою реалізації Програми, створення нових програм лояльності, вивчення споживчого попиту в маркетингових, інформаційних, рекламних або інших аналогічних цілях, наданні Учасникові рекламних та інформаційних матеріалів без обмежень.

      «Apteka24.ua» не несе відповідальності за шкоду або збитки, завдані учаснику або третім особам в результаті помилкового розуміння або нерозуміння умов даних правил, інструкцій або вказівок про порядок використання сайту, щодо розміщення даних та інших технічних питань.

    6. Організатор залишає за собою право відмовити будь-кому в участі у Програмі за своїм розсудом, без будь-яких негативних наслідків для себе.
    7. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в дані Правила без попереднього повідомлення Учасників Програми.
    8. Учасник вважається проінформованим про призупинення або припинення дії Програми, а також про зміну Правил Програми, якщо такі зміни були розміщені на Сайті Програми та/або спрямовані Учаснику на зазначені в Обліковому записі адресу електронної пошти або номер мобільного телефону. Якщо від учасника не надійшла відмова від участі, то вважається, що він прийняв зміни. Обов'язок стежити за змінами покладається на Учасника.
    9. Учасник програми лояльності «Морквинки» може відмовитися від участі в Програмі в будь-який час одним із таких способів:
      • подавши заявку на електронну пошту info@apteka24.ua;
      • звернувшись в службу підтримки клієнтів Організатора за телефоном 0800302244 та поінформувавши про своє бажання.

Встанови додаток і отримай знижку 100 грн на перше замовлення від 1000 грн по промокоду АРР100

App StoreGoogle Play
preview